En reflektion

Jag funderade lite snabbt över min förra lista över filmbloggar. Den innehöll inte så många bloggar alls, och det kanske är i magraste laget? Jag kan ju försöka komma med fler tips varje gång, men jag tror det blir hattigt och för mycket på samma gång. Till exempel struntade jag i "Bästa topplistan av Rom-Coms", bara för att det inte är en blogg. Kanske skulle den varit med, jag vet inte.
 
Nu kanske någon tycker att det här är ett sånt inlägg som jag sa att det inte skulle finnas på sidan, men jag håller inte riktigt med. Det kan liknas vid ett sånt, absolut, men det är mer ett tafatt försök att hitta formen. Jag vet inte riktigt hur man gör en topplista, så jag får prova mig fram helt enkelt. Har någon hittat hit redan får vederbörande hålla god min och avvakta med syrliga kommentarer en stund till.
Bästa tipsen | Film, bloggar, bästa tipsen | |
Upp