Mina bästa tips

Här är ett litet försök till att sammanställa en lista över alla mina bästa sajter, produkter och annat. Jag har ju en blogg redan, men detta kommer att bli något helt annat. Här kommer jag bara att skriva om jag har något specifikt att tips om, inte massa vansinnigt babbel om allt och ingenting. Det kan jag använda den gamla bloggen till, och har gjort så vid ett flertal tillfällen bara idag och igår. Idag pratade jag om min dröm om att åka till California och LA, medan jag igår skrev om att jag hade vunnit på pokersidan jag spelar på.
 
Så man kan ju säga att mitt första tips är att läsa min blogg, det vore ju trevligt. Gärna lämna någon kommentar om andan faller på. Fast rimligen har ni redan läst den sajten, konstigt vore det annars. Hur har ni annars hittat hit kan man undra? Magi? Så kan det onekligen vara, eller så har jag varit och hälsat på hos dig. Det gör jag ofta: Läser bloggar alltså. En av de bästa sakerna med blogg.se är att man hittar så många andra, olika bloggar på samma plats. Dessutom är det lätt att hitta nya bloggar, så jag gillar verkligen den här portalen.
 
Framöver kommer det att bli andra tips, inte bara tips om läsning på min egna blogg. Nu gillar jag den ganska mycket, men det finns grändser för hur mycket man kan prata om sig själv. Tror jag, jag har aldrig nått dit. Nu kanske du anar varför jag behöver fler bloggar än en, jag har för mycket babbel i fingrarna för att det skall passa på en och samma plats. Tänk om jag vill blogga om fiske? Om Fågelskådning? Om vad som helst? Då kan man ju inte vara instängd till en och samma blogg heller. Nej, då måste man ha variation.
Bästa tipsen | bloggar, bästa tipsen | |
Upp